PKK'lılar şantiye bastı

PKK'lılar şantiye bastı
Mardin'de terör örgütü üyeleri beton şantiyesini bastı. İşçilere jandarmaya haber vermelerini isteyen teröristlerin şantiye girişine koyduğu mayınlardan birinin infilak etmesiyle bir araç hurdaya döndü

PKK'lı teröristler, Midyat ile Nusaybin kara yolu Bakok Dağı yamaçlarında kurulu bulunan beton şantiyesini bastı. Toplam üç kişi olduklarını belirtilen örgüt mensupları, şantiyede bir süre propaganda yaptıktan sonra yola mayın döşedi. Şantiye işçilerinden jandarmayı aramaları isteyen PKK'lılar daha sonra şantiyeden ayrıldı. Şantiyenin girişine konulan mayınlardan birinin patlamasıyla şantiyeye ait bir araç hurdaya döndü.

CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.