Gül NATO zirvesine katıldı
Yayınlanma:
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, McCormick Kongre Merkezi'nde düzenlenen NATO Zirvesine katıldı.
NATO Devlet ve Hükümet Başkanları Zirvesi?ne katılmak üzere ABD?de bulunan Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ü, bugün Chicago kentindeki McCormick Kongre Merkezi'nde düzenlenen kritik zirveye gelişi esnasında evsahibi ABD Başkanı Barack Obama ve NATO Genel Sekreteri Anders Fogh Rasmussen karşıladı.
Zirvede, Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu ve Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz da yer alıyor.
Güncel
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.