Gül, Rutte ile görüştü  

Gül, Rutte ile görüştü  
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, ABD'nin Şikago kentindeki NATO Zirvesi kapsamında, Hollanda Başbakanı Mark Rutte ile bir araya geldi.

Zirvenin düzenlendiği McCormick Kongre Merkezi'ndeki Türkiye ikili görüşme odasında yapılan görüşmede Gül'e, Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu ve Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz da eşlik etti.

Görüşmenin başından kısa süre görüntü alınmasına izin verildi, açıklama yapılmadı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.