Gül, San Francisco'ya geldi

Gül, San Francisco'ya geldi
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, çeşitli temaslarda bulunmak üzere ABD'nin San Francisco kentine geldi.

ABD ziyaretinin ilk durağı Chicago'da NATO zirvesine katılan Gül, buradaki temaslarını tamamlamasının ardından San Francisco'ya geçti. Stanford Üniversitesi'nde konferans verecek olan Gül, Silikon Vadisi'nde temas ve incelemelerde bulunacak. Gül, Türk toplumunun önde gelen temsilcileri ve vatandaşlarla buluşacak.

CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.