Afganistan'da 12 Taliban öldürüldü

Afganistan'da 12 Taliban öldürüldü
Afganistan'ın güneybatısında, ABD önderliğindeki koalisyon güçlerinin 12 Taliban üyesinin öldürdüğü bildirildi.

Koalisyondan yapılan açıklamada, Nimroz vilayetinin Haş Rod bölgesinde, intihar saldırılarıyla ilgisi olduğu sanılan bir Taliban liderini arama operasyonu yürüten askerlere ateş açıldığı, askerlerin ateşe karşılık verdiği belirtildi. 

Niroz Valisi Gulam Destegir Azad da hava gücünün desteğini de alan askerlerin öldürdüğü Talibanlar arasında 3 Taliban komutanının bulunduğunu söyledi.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.