Son operasyonda sivilleri de katlettiler
Yayınlanma:
Afganistan'ın güneybatısındaki Nimroz vilayetinde ABD önderliğindeki koalisyon güçlerinin Taliban üyelerine yönelik operasyonda sivillerin de öldüğü bildirildi.
Nimroz Valisi Gulam Destegir Azad, gazetecilere yaptığı açıklamada, hava gücünün desteğindeki koalisyon güçlerinin dün vilayetin Haş Rud bölgesinde bir Taliban toplantısını hedef aldığı operasyonda 6 ila 8 sivilin de öldüğünü belirtti.
Operasyonun bir ihbar üzerine düzenlendiğini ifade eden Vali, ölen Taliban sayısının da 28 olduğunu söyledi.
Vali Azad, daha önce yaptığı açıklamada, operasyonda aralarında Taliban komutanlarının da bulunduğu 12 kişinin öldüğünü belirtmişti.
Bu arada Amerikan ordusu operasyonu doğruladı, ancak sivil kayıplarına ilişkin açıklama yapmadı.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.