KGS ve OGS Tarih Oluyor
Yayınlanma:
Otoyollarda HGS sistemi kullanılmaya başlanacak.
Otoyollarda yeni bir sistem devreye giriyor.
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleştirme Bakanı Binali Yıldırım, otoyollarda KGS ve OGS'nin kalkacağını, HGS adı verilen yeni bir sisteme geçileceğini söyledi.
Yıldırım, Temmuz-Ağustos ayılarında başlanacak uygulamada cihazların ücretsiz dağıtılacağını belirtti.
Binali Yıldırım, “Oto yollarımızda KGS ve OGS var. Hepsi tek sistem olacak. HGS olacak ismi.Temmuz Ağustos aylarında devreye girecek. Direkt aracınızı algılayacak ve bedava dağıtılacak. 2 günde KGS alınıyor. Şimdi büfelerden dükkanlardan bunu alabileceksiniz. Önemli olan hizmete erişmek hem de makul bir ücretle sağlayacaksınız."
Güncel
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.