"Büyük üzüntü duydum"

"Büyük üzüntü duydum"
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Kayseri Pınarbaşı İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne düzenlenen saldırıyla ilgili olarak Kayseri Valisi Mevlüt Bilici'yi telefonla arayarak bilgi aldı.

 

Cumhurbaşkanlığı tarafından yapılan yazılı açıklamada, ABD'de bulunan Cumhurbaşkanı Gül'ün, Kayseri Pınarbaşı İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne düzenlenen saldırıyla ilgili olarak Kayseri Valisi Mevlüt Bilici'yi telefonla arayarak bilgi aldığı bildirildi. Açıklamada, olaydan duyduğu üzüntüyü ifade eden Gül'ün, şehit polislere Allah'tan rahmet, yaralılara acil şifalar dilediği kaydedildi.









 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.