''Terör çirkin yüzünü Kayseri'de gösterdi''

''Terör çirkin yüzünü Kayseri'de gösterdi''
Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ, "Her tür terör saldırılarını lanetliyoruz.Terör çirkin yüzünü bu kez Kayseri'de gösterdi." dedi.

Yozgat'ın Yenifakılı ilçesinde Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek Okulu'nun temel atma törenine Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik ile katılan Bozdağ, basın mensuplarının sorularını cevapladı. Başbakan Yardımcısı Bozdağ, terör saldırılarının Türkiye'yi terörle mücadele kararından döndüremeyeceğini, terör bitene kadar mücadelenin devam edeceğini söyledi. Her türlü terör saldırılarını lanetlediklerini ifade eden Bozdağ, "Kayseri'de de terör çirkin yüzünü bir kez daha göstermiştir. Şehitlerimize Allah'tan rahmet, yaralılara acil şifalar diliyorum. Türkiye terörle mücadelesini karlılıkla sürdürecektir. Terör saldırılarının Türkiye'yi bu kararından döndürmesi mümkün değildir. Terör bitene kadar terörle mücadelemiz devam edecektir." diye konuştu.

CİHAN



HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.