Enver İbrahim'den ilk açıklama

Enver İbrahim'den ilk açıklama
Malezya'da muhalefet lideri Enver İbrahim, dün sığındığı Türkiye Büyükelçiliğinden bugün kendi iradesiyle ayrıldığını söyledi.

Büyükelçilikten TSİ 13.45'te çıkan Enver İbrahim (60), gazetecilere yaptığı açıklamada, "güvenliğine ilişkin garantiler aldıktan sonra" elçilikten ayrıldığını ifade ederek, "Kendi irademle ayrılıyorum" dedi. 

Enver'in, Malezya Dışişleri Bakanı Rais Yetim ile Türkiye'nin Kuala Lumpur Büyükelçisi Barlas Özener arasındaki bir görüşmenin ardından elçilikten ayrıldığı belirtiliyor. 

"Fiili livata" suçlamasının ardından elçiliğe sığınan Enver, hükümetin kişisel güvenliği için garanti verinceye kadar burada kalacağını söylemişti. Enver, hakkındaki suçlamaları da reddetmiş ve bunların siyasal yaşama dönüşünü engelleme amaçlı olduğunu savunmuştu.
 
(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.