Hastane seferber oldu

Hastane seferber oldu
Sivas-Erzincan Karayolu'nda bir aracın çarpması sonucu annesi telef olan, kendisi de ayağından yaralanan yavru boz ayıya, Uludağ Üniversitesi (UÜ) Veteriner Fakültesi Hayvan Hastanesi'nde cerrahi müdahalede bulunuldu.

İki gün önce yaralı olarak kafes içinde getirildiği hastanede tedavi altına alınan 1,5 yaşındaki yavru ayı, çekilen röntgende sağ ayağında iki yerde kırık tespit edilmesi üzerine ameliyat edildi. 

Yavru ayının sağlık durumunun iyi olduğunu ifade eden Doç. Dr. Hüseyin Cihan şu bilgileri verdi: 'Ayağının enfeksiyon kapma riski var. Ayrıca kırıklarının iyileşmesi belli bir süre istiyor. Bu nedenle en az 1 ay kadar burada kontrol altında kalacak. Ardından da Karacabey'deki Ovakorusu Ayı Barınağı'na yerleştireceğiz. Ancak oradan da tam iyileşene kadar aralıklarla buraya getirip, kontrol edeceğiz. Ondan sonra da durumuna göre doğaya salınıp salınmamasına karar vereceğiz.'




HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.