Pınarbaşı'nın katilleri sadece Andok ve Eriş mi?
PKK'nın haber sitesi, böyle ilan etmiş, polis katillerini..
Bir de açıklama yapmış, terörist örgüt.. Açıklamada, saldırganları "şehit" olarak tanıtmış.. Saldırıyı "Uludere'nin intikamı" olarak duyurmuş..
"Uludere ile kafayı bozanlara" duyurulur.
Niye?
Onların psikolojik harekatları sayesinde, Uludere olayının takdimi, dört dörtlük, "intikamı alınması gereken bir olay" şeklinde yapıldı.
Sabah akşam "Uludere" dediler.
"Çocuklar katledildi" dediler. "Failler bulunmuyor" dediler. "Bulunmak istenmiyor" dediler.. "Üstü kapatılmak isteniyor" dediler..
Rüyalarında bile göremedikleri bir hayali gerçekleştiren, 12 Eylül'ün iki darbecisine dava açtıran hükümeti, ahlaksızsa suçladılar..
Sonunda da. "Pınarbaşı bombası patlatıldı!"
Öyle ya..
"34 çocuk vicdansızca öldürüldü" diye, sabah akşam yazarsanız, birileri de "Bunun intikamı alınmalı" diyecektir..
Dün yaptıkları açıklamada da, öyle dediler zaten..
Ateisti de.. Marksisti de.. Muhafazakarı da.. Sözüm ona İslamcısı da..
Haftada yazdıkları dört yazının üçünü Uludere'ye ayırarak, "Uludere'nin faillerinin bulunacağı"nı sandı, ahmak yazarlarımız..
Oysa, o yazılarla, Uludere'nin failleri bulunmaz.. Olsa olsa Pınarbaşı katliamları yaşanırdı..
Yaşandı da..
Şimdi o ahmaklar, terör örgütünün dünkü açıklamasını okuyup, utansınlar..
Birazcık utanmaları kaldı ise.. Örgütle zaten işbirliği içinde o yazıları yazmadıysalar..
Ne demiş terör örgütü?
"ANDOK ve ÊRİŞ arkadaşlar işgalci TC ordusuna karşı kapsamlı ve başarılı eylem gücünü ortaya koymuşlardır. Başta Roboski katliamı olmak üzere halkımıza uygulanan katliamlara ve her türlü kirli savaşa karşı gerçekleştirilen planlı bir eylemdir."
Şimdi cevap versin, "Uludere"ciler..
"Uludere'de ölen çocukların hakkını arıyoruz" derken, terör örgütünü, Pınarbaşı'da polis katletmeye tahrik eden siz olmadınız mı?
Sadece Andok ve Eriş değil, aslında sizler de fail değil misiniz, Pınarbaşı cinayetinde?..
Dün yine, Sırrı Süreyya Önder ve Levent Tüzel öncülüğünde, İstanbul'da "Uludere" toplantısı yapılmış..
"Bedel ödedik, bedel ödeteceğiz" sloganı atılmış..
Tam da şehid polisimiz, toprağa verildiği saatlerde..
Ve Sırrı'nın derdinin ne olduğu, kendiliğinden ortaya çıkmış: "Roboski Katliamı'nın sorumluluğunu iki-üç komutana yıkmaya çalışıyorlar. Siz iki-üç değil binlerce kurban bulsanız da bu halka hesap veremeyeceksiniz, yutturmaya çalıştığınız şey aslında sizin gerçek yüzünüzdür."
Gördünüz mü gerçeği.. Gördünüz mü, gerçek niyeti..
Niyet, Uludere'nin failini bulmak değildir.
Niyet, Ergenekon'un uzantısı PKK'nın emri ile, hükümeti devirme operasyonudur.
Barışçı numaraları ile, hükümeti açığa düşürme oyunudur.
Ne anlama gelmektedir "Binlerce fail bulsanız da hesap veremeyeceksiniz" cümlesi?
"Bizim derdimiz failler değil, hükümettir" demekten başka, ne anlama gelir, Sırrı Süreyya'nın Ergenekoncu gerçek yüzünü gösteren bu sözler?
Fail istiyordunuz hani?..
Şimdi bu söylediğiniz nedir?
Faillerle kol kola olduğunuz için mi, "Binlercesini bulsanız da" diyerek, onlardan vazgeçtiğinizi ilan ediyorsunuz?
Failden vazgeçip, faili bulanlardan hesap soracağınızı ilan ediyorsunuz..
Hoş; sizin hesap sormanızdan korkacak kimse yok ama..
Bu vesile ile, derin yapıdaki rolünüzü deşifre eden o cümleyi, suratınıza asmak lazım..
Herkes tanısın sizi.
Şehid polisin cenazesi toprağa verilirken, terör örgütünün saldırıya gerekçe gösterdiği Uludere'yi anıp, 24 saat önceki Pınarbaşı'nı hatırlayamayan Sırrı Süreyya'ları tanısın Türkiye..
Sırrı Süreyya'ları da..
İslam dinini istismar ederek, Hz. Peygamber'i istismar ederek polisin şehid edilmesine zemin hazırlayanları da tanısın Türkiye..
Tekrar hatırlatalım..
Uludere'nin failleri, mutlaka bulunacaktır.
Van'daki iki PKK'lı ile bir öğrencinin yargısız infazının, daha iki gün önce seri tutuklamalara sebep olduğu gibi.. (Uludere'cilere soralım: Hükümetin niyeti kötü ise, sizin hiç bahsetmediğiniz Van yargısız infazının failleri, niye tutuklandı?)
Uludere'nin failleri de tutuklanacaktır, bir gün..
"Uludere.. Uludere.." nakaratları ise, Yeni Pınarbaşı'lara sebep olacak, bu da "Uludere faillerinin tutuklanmasını geciktirmek"ten başka bir işe yaramayacaktır.
Ali Karahasanoğlu / Yeni Akit
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.