Mantar toplarken kayalıklardan düştü

Mantar toplarken kayalıklardan düştü
Mantar toplamak için çıktığı dağda ayağı kayıp düşen bir kişi sivil savunma ekiplerini harekete geçirdi.

Bazı köylüler, Hatay'ın Hassa ilçesindeki Domuzdamı mevkiinde mantar toplamak için dağa çıktı. Sarp kayalıklarında bulunduğu ormanlık alanda mantar toplamak isteyen Mustafa Yıldırım, ayağı kayınca kayadan aşağıya düşerek yaralandı. Sivil savunma ve AKUT ekipleri, sabah saatlerinde bu yana düştüğü alanda yaralı olarak bekleyen Yıldırım'ı kurtarmak için Antakya merkezden bölgeye hareket etti. Halen ekiplerin bölgeye ulaşması bekleniyor. 

CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.