Erdoğan TT Arena'da konuşuyor

Erdoğan TT Arena'da konuşuyor
AK Parti 4. Olağan İstanbul İl Kongresi için Başbakan Erdoğan rekor katılımın olduğu TT Arena'da konuşuyor.

Başbakan Erdoğan TT Arena'da gerçekleşen 4. Olağan İl Kongresin'deki konuşmasında şu sözlere yer verdi;

Biz bu şehri böyle seviyoruz. Bu şehrin sokaklarını seviyoruz. Biz boğaziçini boğaziçindeki o vapurları seviyoruz. Biz bu şehrin kuşlarını asırlık çınarlarını bu şehrin kedilerini seviyoruz. Bu şehrin kulelerini bu şehrin göğe uzanan minarelerini bu şehrin ezanlarını seviyoruz. Biz bu şehrin Türkçe'sini seviyoruz. Biz bu şehrin tüm dillerini tüm seslerini havasını suyunu seviyoruz. Biz İstanbul'un türbelerini mezalarını o kabirlerde yatan alimlerini erenlerini ulu insanlarını seviyoruz. Biz bu şehirden gurur duyuyoruz. Bu şehrin Fatih SUltan Mehmet'inden gurur duyuyoruz. Yavuz Sultan Selim'inden Kanuni Sultan Süleyman'ından gurur duyuyoruz. BU şehrin hem tarihinden hem bugününden hem işte geleceğinden gurur duyuyoruz. Biz bu şehre aşığız. Biz bu şehrin insanlarına aşığız. Biz sizlere sevdalıyız.

Türkiye'Nin özü özeti olan İstanbul'a sevdalıyız. Buradan sadece ve sadece İstanbul'u değil buradan tüm Türkiye'yi selamlıyorum. Şehirlerin şehrinden şehirlerin annesi İstanbul'dan bu başkentten tüm başkentleri selamlıyoruz. Ahde vefanızdan kahramanlığınızdan bize her an sahip çıktığınızdan dolayı sizleri ayrıca selamlıyorum.

AK Parti'yi birlikte kurduğumuz arkadaşlarımız burada. Biz bugün işte böyle büyük bir kongreyiz. Biz kongresini stadyumlarda yapan bir partiyiz. Biz çıkar için rant için makam rütbe paye için değil dava için bir araya gelmiş aynı hedefler için saf tutmuş bir milletiz. Bize bugünleri bu manzarayı lütfeden rabbimize hamdediyorum. Bir kaç kişi olarak çıktığımız bu yolda stadyumlarda kongre yapacak hale getiren rabbime hamediyorum.

Bugünümüzü kıskananlar olacaktır. İl Kongrelerinde havalarda sandalyelerin uçuştuğu partiler bizleri kıskanacaktır. Onun için rabbime niyazım şudur; Bir olduk birlik olduk birlikte Türkiye olduk.

Rabbim nazardan saklasın. Maşallah diyorum. Hİç bir zaman onlara benzemedik. Bundan sonra da benzemeyeceğiz. Kİbir gurur böbürlenme tepeden bakma Allah'ın izniyle bizim yanımıza partimize asla yanaşamayacak. Şunu bilin; Biz bu yola İstanbul'un fakir yoksul çamur toz içindeki sokaklarından çıktık. Biz bu yola garip gurabanın duasını alarak çıktık. İstanbul bize umut bağladı. Sadece İstanbul değil Türkiye bize umut bağladı.

Yetim kardeşimizin bizde hakkı var. İşçi kardeşlerimizin üzerimizde emaneti var. Tek göz odada ekmeksiz kalan engelli çocuklarıyla kapısının çalınmasını bekleyen hanımlarımızın üzerimizde hakkı var. Çiftçinin sanayicinin hakkı var. SInırda vatanı bekleyen mehmetçiğimizin emaneti var. Yaşlıların engellilerin emaneti var. Biz üzerimizde nasıl bir emanet taşıdığımızı çok iyi biliyoruz. İstanbul'dan bu yola nasıl çıktığımızı unutmadık. Allah'ın izniyle untumayacağız. Halel getirmeyeceğiz. Biz Türkiye'yi büyütmeye ama nefsimizi köreltmeye devam edeceğiz. Sadece İstanbul'da Türkiye'de değil dünyanın neresinde olursa olsun garip gurabayı bulacağız gerekeni yapacağız.

Biz İstanbul'dan aldığımız aşkla heyecanla ezilmişlerin yanında olmaya devam edeceğiz.
<

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.