Rahşan hanım sessizliğini bozdu
Rahşan Ecevit, 'Yanlış tedavi uygulanmadı ama Bülent Bey'in hastalık durumunu sona erdirmediler. İyiydi, hasta gösterdiler. Hüsamettin Özkan hastalıkları abartılı olarak yaydı" diye konuştu.
Ergenekon tutuklusu Mehmet Haberal'ın eski Başbakanlardan merhum Bülent Ecevit'e 2002 yılında kasıtlı olarak yanlış tedavi uyguladığı iddialarıyla ilgili bugüne kadar konuşmayan Rahşan Ecevit, sessizliğini bozdu. NTV Televizyonu'na yaptığı açıklamada, "Haberal, şu anda mağdur. Mağdur olan insan hakkında ileri geri konuşmak, bir de ben vurmak istemiyorum' diyen Ecevit, Bülent Ecevit'in iyi olmasına rağmen hasta olarak gösterildiğini söyledi. O dönemin Başbakan Yardımcısı Hüsamettin Özkan'ı suçlayan Rahşan Ecevit şunları söyledi: 'Doktor olarak yanlış tedavi yapılmadı. Ama burada yapılan başka bir şey vardı; Bülent Bey'in hastalık durumunu sona erdirmediler. İyiydi ama hasta gösterdiler. Bülent filibit hastası oldu. Herkes olur ama o abartıldı. Kaburga kemiği çatladı. Sonradan öğrendik ki bu yaşta kendi kendine geçebilirmiş, buna rağmen o da abartıldı. Hüsamettin Özkan hastalıkları abartılı olarak yaydı."
HASTANEDEN KAÇIP EVE GELDİK
Rahşan Ecevit, hastaneden ayrıldıktan sonra yaşananları da anlattı. Haberal'ın sahibi olduğu Başkent Üniversitesi Hastanesi'nden ayrılmalarıyla ilgili, "Hastaneden kaçıp eve geldik' diyen Ecevit, 'Her gün değişik uzmanlık alanında bir sürü doktor eve geldi. Bülent onlar gelmeden önce pijamalarını giyip yatağa girerdi. Evde onun dışında normal hayatımızı yaşardık. Bir gün doktorlar da biz de bıktık. Onlar da gelmez olunca biz de keyfimize baktık" diye konuştu.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.