Batı Şeria'ya susuz işkence
Yayınlanma:
İsrailli bir insan hakları örgütü, Batı Şeria'nın ağır su sıkıntısıyla karşı karşıya olduğunu belirterek, sorunla ilgili olarak İsrail'i suçladı.
Filistin bölgelerinde incelemeler yapan İsrailli insan hakları örgütü B'Tselem, İsrailli yerleşimcilerin Filistinlilerden üç kat daha fazla su aldığını kaydetti.
Batı Şeria'daki su sıkıntısının kronik olduğu belirtilen B'Tselem'in raporunda, İsrail'in, Filistinlilerin yeni kuyular açmasına izin vermemesi eleştirildi.
Raporda, su sıkıntısının ekonomiye ve on binlerce Filistinlinin sağlığına ağır yansımaları olacağı belirtilerek İsrail, Filistin'in suyunu çalmakla suçlandı.
Bölgenin, yıllardır kuraklığın yol açtığı su sıkıntısıyla karşı karşıya olduğuna dikkat çekiliyor.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.