"Bölge Halkına En Büyük Zararı Terör Veriyor"

"Bölge Halkına En Büyük Zararı Terör Veriyor"
"Terör örgütü o bölgeye hizmet gitmesini istemiyor."

Kalkınma Bakanı Cevdet Yılmaz, Doğu ve Güneydoğu Anadolu bölgesine yapılan yatırımları sabote etmeye çalışan terör örgütünün, en çok bölge halkına zarar verdiğini söyledi.

Kalkınma Bakanı, TRT Haber'de yayınlanan Özel Gündem'in konuğuydu.

Yılmaz, “Kamu yatırımlarına saldırılar yapılıyor, şantiyelere terör saldırıları oluyor, iş adamlarına mektuplar yazılıyor, haraç isteniyor, bir takım görevliler kaçırılıyor. Bütün bunlar bana göre şunu gösteriyor, terör örgütü o bölgeye hizmet gitmesini istemiyor.” dedi.

Terör örgütünün hem halkın refahının artmasını istemediğini hem de devamlı hizmetin gelmediği propagandasının yapıldığını söyleyen Bakan Yılmaz, “Aslında örgüt en büyük zararı da o bölgede yaşayan insanlara veriyor. Ama biz ne olursa olsun kararlı bir şekilde bu yatırımlarımızı devam ettireceğiz, arttırarak devam ettireceğiz” şeklinde konuştu.

 

 

 

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.