Mahkeme Başkanı, Nihat Özdemir'i tebrik etti

Mahkeme Başkanı, Nihat Özdemir'i tebrik etti
Duruşmaya verilen arada Fenerbahçe Başkanvekili Nihat Özdemir'i gören Mahkeme Başkanı Mehmet Ekinci, Fenerbahçe'nin kazandığı Türkiye Kupası'ndan dolayı Özdemir'i tebrik etti.

Futbolda şike iddialarına yönelik davanın duruşmasına ara verildiği sırada, Mahkeme Başkanı Mehmet Ekinci, izleyiciler arasında Fenerbahçe Başkanvekili Nihat Özdemir'i fark etti. Ekinci, Özdemir'e, "Tebrik ederiz, bu sene Türkiye Kupası'nı aldınız." dedi. Özdemir, Başkan Ekinci'ye teşekkür etti. Mahkeme Başkanı, "Kaç sene olmuştu 27 mi?" diye sordu. Salondan '29 sene olmuştu' cevabı üzerine Mahkeme Başkanı Ekinci'nin, "Bu sene Fenerbahçe'ye uğurlu geldi." demesi gülüşmelere neden oldu.

CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.