"Sağlık Bakanlığı'nın çalışmasını bir görelim"

"Sağlık Bakanlığı'nın çalışmasını bir görelim"
Adalet Bakanı Sadullah Ergin, kürtajla ilgili Sağlık Bakanlığı'nın bir çalışma içinde olduğunu belirterek, ''Onu bir görelim'' dedi.

TBMM Adalet Komisyonu toplantısına gelişinde gazetecilerin, kürtajla ilgili yapılacak yasal düzenleme hakkındaki soruları üzerine Ergin, Sağlık Bakanlığı'nın bu konuda bir çalışma yaptığını hatırlattı. Ergin, ''Sağlık Bakanlığı çalışma yapıyor. Onu bir görelim ondan sonra...'' diye konuştu.

CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.