Onlarca Turist Hastaneye Kaldırıldı
Yayınlanma:
Bodrum'da çok sayıda turist gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.
Muğla'nın Bodrum İlçesi'nin Ortakent Yahşi bölgesinde bir otelde konaklayan turist gurubu akşam yemeğinin ardından rahatsızlandı.
Aralarında çocukların da bulunduğu çoğu İskandinav ülkelerinden olan yaklaşık 64 kişil karın ağrısı, kusma ve ishal şikayetleri üzerine ambulanslarla hastanelere kaldırıldı.
Bodrum Kaymakamı Mehmet Gödekmerdan hasta turistleri ziyaret etti. İlçe Jandarma Komutanlığı da olayla ilgili soruşturma başlattı.
Güncel
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.