Kayseri'deki Saldırıyla İlgili Yeni Gelişme

Kayseri'deki Saldırıyla İlgili Yeni Gelişme
Saldırıyla ilgili gözaltına alınan 3 zanlı Ankara'ya gönderildi.

Kayseri Pınarbaşı Emniyet Müdürlüğü'nün önünde teröristlerce düzenlenen bombalı saldırıyla ilgili gözaltına alınan 3 kişi Ankara'ya gönderildi.

Şanlıurfa'da olayı planladığı öne sürülen Bakır Ö. ile bu kişiye yardım ve yataklık ettiği iddiasıyla Gaziantep'te gözaltına alınan A.D. ve N.D. Kayseri'de Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü'nde sorgulandı.

Kayseri'de sağlık kontrolünden geçirilerek ek gözaltı süresi alınan 3 zanlı Ankara'ya gönderildi.

Saldırıyla ilgili daha önce gözaltına alınan ve Ankara'ya gönderilen 5 kişi tutuklanmıştı.


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.