"Öğretmen ataması talebimizi Maliye Bakanlığı'na ilettik"

"Öğretmen ataması talebimizi Maliye Bakanlığı'na ilettik"
Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer, ağustosta atanacak öğretmenlerle ilgili taleplerini Maliye Bakanlığı'na ilettiklerini söyledi.

Açılışlarda bulunmak üzere Ardahan'a gelen Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer, valilik önünde protokol tarafından karşılandı. Valilik makamına geçen Bakan Dinçer, ağustosta yapılacak öğretmen atamalarıyla ilgili açıklamalarda bulundu. 

Basın mensuplarının, 'Ağustosta atanacak öğretmen sayısı belli mi?' sorusuna Bakan Dinçer, "Ne kadar öğretmen atanacağı belli değil. Maliye Bakanlığımıza talebimizi ilettik. Görüşülecek ne uygun bulunursa o doğrultuda atama yapılacak. Önce bir kadro kanununun çıkarılması lazım bize. Bütçenin daha önce bize verdiği kadroları şubat ayında kullanmıştık. Kanun çıkacak, kanun çıktıktan sonra Milli Eğitim Bakanlığı olarak süreci başlatacağız. Ağustos ayına yetiştirebileceğimizi ümit ediyorum." dedi.

Ziyarette Vali Mustafa Tekmen, Bakan Dinçer'e Ardahan'da üretilen Kafkas halısı hediye etti.

CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.