Keneden bir ölüm daha

Keneden bir ölüm daha
Sivas'ta Kırım Kongo Kanamalı Ateşi (KKKA) hastalığı teşhisiyle tedavi gören 66 yaşındaki Hayrettin D. hayatını kaybetti. 

Kayınpederinin cenazesi için 10 gün önce Giresun'un Şebinkarahisar ilçesine giden Hayrettin D., vücuduna yapışan keneyi fark ederek çıkarttı. Bir süre sonra rahatsızlanınca Şebinkarahisar Devlet Hastanesi'ne kaldırılan hasta, daha sonra KKKA hastalığı şüphesiyle Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne sevk edildi.

Enfeksiyon Hastalıkları Servisi'nde yapılan tedaviye rağmen hayatını kaybeden Hayrettin D.'nin cenazesi yakınlarına teslim edildi.

CİHAN





HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.