Ali Akel'e 'malum' destek

Ali Akel'e 'malum' destek
Başbakan Erdoğan'ı sert şekilde eleştirmesi üzerine Yeni Şafak gazetesi ile sözleşmesinin feshedildiği belirtilen Ali Akel’e PKK bülteni ANF’nin manşetten; Taraf, Özgür Gündem ve Birgün gibi gazetelerin ise s

Başbakan Erdoğan’a karşı eleştiri sınırlarını zorlayarak hakarette Ahmet Altan ile yarışa giren Ali Akel’e KCK muhiplerinin yanında Ulusalcı geçinen çevrelerin de destek vermesi bir hayli anlamlı bulundu.

SERDAR AKİNAN DA VAR ERTUĞRUL KÜRTÇÜ DE…
Uludere üzerinden Başbakan’ı hedef alarak, şu aklı veren: "Evet, bir hata yaptık. Hem de öyle bir hata yaptık ki, bu hatamız bizi mezarımızda bile rahat bırakmayacak!.." Akel’e sosyal medya üzerinden destek verenler arasında Ulusalcısından, KCK’lısına kadar çeşitli muhiplerden isimler var.

O desteklerden dikkat çekenler:

serdar akinan ‏@serdarakinan
Ali Akel'in Uludere yazısı nedeniyle Yeni Şafak'tan atılması Başbakan'ın tasmalı medyasının somut örneğidir.

Ertuğrul Kürkçü ‏@ekurkcu
Yeni Şafak'tan dürüst bir ses, Ali Akel vicdanının sesini dillendirdi ve kovuldu. AKP'li vekillere örnek olabilir mi?

Yıldıray Oğur ‏@yildarado
Uludere yazisi yuzunden Ali Akel YeniSafak'tan ayrilmak zorunda kalmis. Siz hala kurtaji tartisin...

rusen cakir ‏@cakir_rusen
Bir kez daha gördük ki bedel ödenmeden insan olunmuyor. Vicdanlı meslektaşım ve kardeşim Ali Akel'in başı dik gerisini başkaları düşünsün.

baris yarkadas ‏@barisyarkadas
Yeni Şafak yazarları, Ali Akel'in kovulmasından hiç mi rahatsız olmuyor?

Elif Çakır ‏@elifcakirr
Siteler Ali Akel’in patronlar tarafindan gonderilisni "beklenen ayrilik" diye veriyor. Biz de Ali Akel’de beklemiyoduk. Sonuc bu olmamaliydi

rusen cakir‏@cakir_rusen
Bir kez daha gördük ki bedel ödenmeden insan olunmuyor. Vicdanlı meslektaşım ve kardeşim Ali Akel’in başı dik gerisini başkaları düşünsün.

TARAF’TA YAZSIN KESMEZ İSE ANF’DE…
Sosyal medyada Akel’e destek veren çevrelerin maksatlarının Uludere üzerinden doğrudan Başbakanı hedef aldığı yorumları yapılırken, Akel’e yazı yazacağı yeni adres önerileri de yapıldı. Bu adresler arasında Taraf, Birgün, Özgür Gündem ve ANF gösteriliyor…

BAŞBAKAN’I HEDEF ALAN YAZININ İLGİLİ BÖLÜMÜ
Ali Akel’in Uludere istismarında zirve yapan yazısının ilgili bölümü:

“Roboski (Uludere) katliamının ardından altı aydır süren bir soruşturma var. Faciaya giden yolda yetkilendirmenin, yetki kullanımının, ilgili kurumlar ve sorumlulukları belli olduğu halde, Allah aşkına sayın Başbakan, söyler misiniz ne koydunuz yüreği kanayan annelerin önüne!

"Hatayı da açıkladık, özrü de açıkladık" diyorsunuz.

Allah aşkına, söyler misiniz hangi hatayı açıkladınız!..

Allah aşkına, açıklar mısınız? "Özrü de açıkladık" derken, ne demek istiyorsunuz...

Özür diliyorsanız, Kasımpaşalı gibi ortaya çıkın ve deyin ki:

"Evet, bir hata yaptık. Hem de öyle bir hata yaptık ki, bu hatamız bizi mezarımızda bile rahat bırakmayacak!.."

"Özür dilerim, ama yetmez. Vicdanlarınızda açtığımız yarayı bir kuru özür dindirmez."

"Önce sizlerden hakkınızı helal etmenizi sonra Allah'tan bizi affetmesini dileriz."

Diyemiyorsunuz, çünkü ilk günden itibaren yanlış yerde durdunuz.

Roboski görüntülerini izleyen Uludere Komisyonu milletvekilleri, "Terörist olmadıkları her hallerinden belli" diyorlar.

Milletvekilinin gördüğünü, alanında uzman askerler (veya her kimlerse) nasıl görmez?

Diyorsunuz ki, "Silahlı Kuvvetlerimiz bu Ahmet mi Mehmet mi bilmez ki."

Öyle bir silahlı kuvvetleriniz var işte... Uzaktan baktığında 'katırı insan, teröristi çoban, kaçakçıyı terörist' zanneden silahlı kuvvetleriniz.

İdris Naim Şahin adını taşıyan bir İçişleri Bakanınız var ki, mümkün olsa mezarlardaki parçalanmış çocukların cesetlerini çıkartıp kodese yollayacak.

İlk gün "doğru yerde" durmamanın sonuçları bunlar.

Aynı gün İçişleri ile ilgili komuta kademesindekilerin kellelerini alsaydınız, "Evet, bir hata var. O hatayı yapanlar bunun bedelini en ağır şekliyle ödeyecek" deseydiniz, -mış gibi yapıyor, -mış gibi söylüyor, -mış gibi davranıyor zorunda kalmazdınız.

Pakistan'da konuşana kadar hala bir şeyleri düzeltme şansı vardı.

O şans var mı emin değilim artık.

Sizler konuştukça vicdanlarımız kanıyor.

Bir şey söyleyecekseniz doğrusunu söyleyip, gereğini yapın.

Ya da ebediyete kadar susun.

Allah aşkına, susun!.."

Habervaktim.com

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.