'Anarşistler'e ikinci operasyon
1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü etkinlikleri kapsamında Taksim Meydanı'nda yapılan kutlamalar sırasında bazı gruplar Şişli ve çevresinde olay çıkarmış, birkaç iş yeri ve banka binalarına zarar vermişti. Olayın ardından polis, operasyon düzenleyerek çok sayıda şahsı gözaltına almıştı. Aynı soruşturmanın devamında, Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri yeni bir operasyon daha düzenledi. Operasyonda 7 kişi gözaltına alındı.
Polisin, şüphelileri tespit etmek için incelediği görüntüler basın mensuplarıyla paylaşıldı. Görüntülerde maskeli grupların banka binalarına zarar vermesi ve saldırmaları ile yürüyüş yapmaları yer aldı.
Görüntülerde helikopterden çekilen kamera kayıtları da bulunuyor.
Emniyette sorgulanan 7 şüpheli Çağlayan'daki İstanbul Adliyesi'ne sevk edildi.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.