Saklambaç oynarken bomba buldu

Saklambaç oynarken bomba buldu
Yalova'nın bir köyünde çocuklar, oynarken el bombası buldu.

Elmalık köyünde arkadaşlarıyla saklambaç oynayan Fatih T. (13), yerde patlamamış bir el bombası buldu. Çocuklardan biri, bombayı eve götürerek ailesine gösterdi.

Bombayı bir evin yanındaki boşluğa bırakan aile, durumu jandarmaya bildirdi.

Olay yerine gelen jandarma ekipleri ile bomba imha uzmanının yaptığı incelemenin ardından, el bombası imha edilmek üzere bölgeden götürüldü.

Bombayı bulan Fatih T, ''2 arkadaşla aynı yerde saklanıyordum. Arkadaşım ağaca çıktı, ben de aşağıda bekliyordum. Yerden taş alacaktım, yere baktığımda bomba vardı'' dedi.


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.