Fotoğraf Çekerken Uçurumdan Düştü

Fotoğraf Çekerken Uçurumdan Düştü
Arkadaşlarıyla manzara fotoğrafı çekmek isteyen genç,uçurumdan düşerek yaralandı

Alınan bilgiye göre, Bursa'nın Mudanya ilçesi Yıldıztepe mevkisinde 32 yaşındaki Berkant Albayrak, cep telefonuyla fotoğraf çekmek için 80 metrelik uçurumun yamacına geldi.

Burada dengesini kaybederek uçurumdan düşen genç, ağır yaralandı.

Yol kenarından 30 metre aşağıda olduğu tespit edilen gencin yanına itfaiye ve 112 görevlileri indi. Albayrak, Mudanya Belediyesi'ne ait kurtarma botu ile Arnavutköy Limanı'na getirildi.

Kaburgaları ile sağ bileğinin kırıldığı tespit edilen ve alkollü olduğu bildirilen Albayrak, Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne kaldırıldı.

(AA)


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.