''Sağ kolum gitmiş gibi'
Edinilen bilgilere göre; olay, İnönü Caddesi'nde meydana geldi. Engelli ve 2 çocuk babası 38 yaşındaki Alaattin Bucak, 2005 yılında Mut Kaymakamlığı tarafından kendisine tahsis edilen motoru ile birlikte her gün boyacılık yaptığı noktaya gelerek, bir tavukçuluk işletmesinin önüne motorunu bağladıktan sonra işinin başına geçti. Bir ara motoruna bakmaya gelen, ancak yerinde olmadığını gören Bucak, bu durumu önce bir 'şaka' sandığını anlattı. Bucak, "Motorumu yerinde göremeyince; 'Acaba arkadaşlarım bana şaka mı yaptı?' diye düşündüm. Bir süre orada bekledim öyle bir şey olmadığını öğrenince motorumun çalındığını anladım" dedi.
HIRSIZLAR MOBESE KAMERALARINA YAKALANDI
Yaşadıkları gözyaşları içinde anlatan Alaattin Bucak, durumu hemen Mut İlçe Emniet Müdürlüğü'ne bildirdiğini, ancak şu ana kadar herhangi bir sonuç alamadığını dile getirdi. Bucak, "Bu motoru bana Mut Kaymakamlığı engelli ve mağdur olduğum için vermişti. Bugüne kadar tüm işlerimi onunla yapıyorum. Evime gidip gelmeler ve evimin tüm ihtiyaçlarını alıp götürüp getirmeye onu kullanıyordum şuan sanki sağ kolum kopmuş gibi hissediyorum kendimi" diye konuştu. Öte yandan, Alaattin Bucak'ın motorunun çalınma anı, bölgedeki MOBESE kameralarınca da saniye saniye kaydedildi. Motorun park edildiği yere şapkalı ve 3 kişi oldukları anlaşılan bir grup, söz konusu motoru alıp kayıplara karıştığı tespit edildi. Olayla ilgili soruşturma ise sürüyor.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.