Üç ay sonra yeni yüzüyle evine döndü
Merkeze bağlı Ayaklıcaoluk köyündeki evine gelen 19 yaşındaki Nergis, 3 ay sonra evine döndüğü için çok mutlu olduğunu söyledi. Kendisini çok iyi hissettiğini ve moralinin çok yüksek olduğunu belirten Nergis, her şeyin yolunda gittiğini ve daha da iyi olacağını ifade etti. Nergis, "Şu anda yüzümde bir miktar daha ödem var. İnşallah onlar da giderse daha da iyi olacağım." diye konuştu. Köye geldiğinde evlerinin balkonuna çıkarak etrafı seyrettiğini anlatan Nergis, duygularını şöyle dile getirdi: "Ailemi çok özlemiştim. Onlara kavuştum. Çok güzel duygular yaşadım. Eve döndüğünde balkona çıkıp etrafı seyredince içim açıldı, insanın evi gibisi yok. Ağaçlara, doğaya baktım. Huzur buldum." Halen tedavisinin devam ettiğini hatırlatan Nergis, tedavisi bittikten sonra eğitimini tamamlayacağını ve iş hayatına atılacağını anlattı. Yaşadıklarını anlatan bir kitap yazmayı planladığını da sözlerine ekledi.
AA
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.