Doktorlar arasında bıçaklı kavga

Doktorlar arasında bıçaklı kavga
Antalya'da iki doktor arasında çıkan kavga sonucu doktorlardan birisi, arkadaşını bıçakla yaraladı.

Antalya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde görev yapan doktorlardan M.İ.Ş. (28) ile arkadaşı G.K. (33), mesailerinin ardından M.İ.Ş.'nin otomobiliyle Muratpaşa ilçesindeki Meltem Mahallesi'ne gitti. Burada otomobilde M.İ.Ş. ile G.K. arasında henüz belirlenemeyen bir nedenden dolayı başlayan tartışmanın kavgaya dönüşmesi üzerine G.K, M.İ.Ş'yi bıçakla yaraladı. G.K. daha sonra otomobilden inerek olay yerinden uzaklaştı.

Otomobilden inerek yardım istediğini gören vatandaşlar tarafından Antalya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne götüren M.İ.Ş, ameliyat edildi. M.İ.Ş.'nin sağlık durumunun ağır olduğu öğrenildi.

Öte yandan G.K, bir süre sonra polis ekiplerine teslim oldu.

Antalya Sağlık Müdürü Adem Bilgin, AA muhabirine yaptığı açıklamada, yaşanan olmayın meslektaşları adına üzücü olduğunu söyledi.

Şiddetin kimden gelirse gelsin kabul edilemez olduğunu vurgulayan Bilgin, ''Konuyla ilgili çok yönlü soruşturma başlattık. Sağlık durumu ciddiyetini koruyan yaralı hekim arkadaşımızın tedavisi yoğun bakım ünitesinde sürüyor'' dedi.

 AA

 

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.