“Fuhuş İstemiyoruz” Eylemi

“Fuhuş İstemiyoruz” Eylemi
Sokaklara atılan kadın isimleri ve numaralarının yer aldığı kartvizitlerden rahatsız olan bir grup, sosyal paylaşım siteleri aracılığıyla Mevlana Caddesi’nde dün bir araya geldi. Yaklaşık 250 kişi ellerinde dövizlerle slogan atarak Kü

Burada grup adına konuşan Mustafa Çetinkaya, kartvizitlerin Konya halkını rahatsız ettiğini söyledi.

Çetinkaya “Biz elimizden geldiği kadar yerlere atılan kartları temizliyoruz.
Duyarlı vatandaşlarımız da kart atanları gördüklerinde polisi arasınlar” dedi.

Gruptakiler açıklamanın ardından topladıkları kartvizitleri yırttı ve olaysız bir şekilde dağıldı.

Eylem sırasında polislerin yerlere kağıt atan kişileri tutukladığı görüldü

Geçtiğimiz ay benzeri gerçekleştirilen eylem sonrası Konya Valiliğinden yapılan açıklamada, isim ve telefon numarasının yazılı olduğu kağıtları basan ve dağıtan kişiler hakkında idari işlem yapıldığı, 11 adrese operasyon düzenlendiği, 6 kişinin tutuklandığı kaydedilmişti.

Habervaktim.com



HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.