Gölette bir bot alabora oldu  

Gölette bir bot alabora oldu  
Mut ilçesinde, Yerköprü Şelalesi'nin döküldüğü gölette bir bot alabora oldu. Botta bulunan 3 kişiden 2'si kurtuldu, bir kişi kayboldu.

Adana'dan gezi için yola çıkan 15 kişilik grup, Yerköprü Şelalesi'ne geldi. Gruptakilerden 3 kişi, botla şelalenin altındaki gölete girdi.

Botun alabora olması sonucu 2 kişi yüzerek kurtuldu, 19 yaşındaki Yusuf Turpçu kayboldu.

Mersin Sivil Savunma Arama Kurtarma ekipleri, Turpçu'nun bulunması için çalışmalara başladı.

AA





HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.