Başbakan Erdoğan, Güristan Başbakanı Gilauri ile görüştü

Başbakan Erdoğan, Güristan Başbakanı Gilauri ile görüştü
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Gürcistan Başbakanı Gilauri ile bir araya geldi.

Dolmabahçe'deki Başbakanlık Çalışma Ofisi'nde gerçekleşen görüşme yaklaşık yarım saat geç başladı. Başbakan Erdoğan konuk Başbakan'ı çalışma ofisinin kapısında karşıladı. Basın mensuplarının alınmadığı görüşmede Erdoğan ve Gilauri yaklaşık 1 saat görüştü. 

Görüşmenin detaylarına ilişkin bilgi verilmedi.

CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.