Şenol Güneş, Bosna-Hersek'e gidiyor

Şenol Güneş, Bosna-Hersek'e gidiyor
Trabzonspor'da geleceğiyle ilgili belirsizliğin sürdüğü teknik direktör Şenol Güneş, Bosna-Hersek'in Uluslararası Sarajevo Üniversitesi'nde seminere katılacak.

Bordo - mavili kulübün internet sitesinden yapılan açıklamada, Şenol Güneş'in 7 Haziran Perşembe günü Bosna-Hersek'e giderek Uluslararası Sarajevo Üniversitesi'nde seminere katılacağı belirtildi. İlk olarak IUS Footbal Club ile UnivercitySarajevo FC takımları arasında oynanacak maçın başlama vuruşunu yapacağı kaydedilen açıklamada Güneş'in, daha sonra seminerde konuşacağı ve katılımcılar ile öğrencilere imza dağıtacağı bilgisine yer verildi. 


CİHAN




HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.