Erdoğan, Ürdün Başbakanı ile görüştü

Erdoğan, Ürdün Başbakanı ile görüştü
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Ürdün Başbakanı Fayez Al Tarawneh ile görüştü.

Dolmabahçe'deki Başbakanlık Çalışma Ofisi'nde gerçekleşen görüşme yaklaşık yarım saat sürdü. Daha önce 13.00 da başlaması öngörülen görüşme 40 dakika geç başladı. Basın mensuplarının alınmadığı görüşmenin detaylarına ilişkin bilgi verilmedi. 

CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.