THK, 2014'te yerli uçak üretimine başlanacağını açıkladı

THK, 2014'te yerli uçak üretimine başlanacağını açıkladı
Türk Hava Kurumu (THK) Genel Başkanı Osman Yıldırım, ''2014 yılından itibaren uçak üretmeye başlayacağız ve ürettiğimiz uçaklarla da Türkiye'nin havacılığına hizmet vereceğiz'' dedi.

Türk Hava Kurumu 'nun 2 yıl sonra uçak üretmeye başlayacağını vurgulayan Yıldırım, ''Ankara'da THK uçak fabrikası faaliyete geçti. 2014 yılından itibaren uçak üretmeye başlayacağız ve ürettiğimiz uçaklarla da Türkiye'nin havacılığına hizmet vereceğiz. Başlangıçta 2 ve 4 kişilik küçük uçaklarla bu üretimi yapacağız. Takiben de bunu 20 kişilik ve 40 kişilik olmak üzere geliştirerek ülkemizin ihtiyacı olan özellikle şehirlerarası ulaşımda kullanılacak uçakları, Türk Hava Kurumu uçak fabrikası üreterek halkımızın, devletimizin ve milletimizin hizmetine sunacağız'' diye konuştu.



 

 

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.