MİT’ten ilk ‘gizli akademik’ toplantı

MİT’ten ilk ‘gizli akademik’ toplantı
Milli İstihbarat Teşkilatı (MİT), 4-5 Haziran tarihlerinde 9’u yabancı 30 akademisyenin katılımıyla istihbarat analizi konusunda konferans düzenledi. 

Ankara’da düzenlenen konferansın açılış konuşmasını Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu yaptı. ICINTA-12 adı verilen istihbarat analizi konulu konferans büyük bir gizlilik içinde başladı ve sonlandı. Konferanstaki dinleyiciler arasında emniyetin üst düzey yetkilileri de yer aldı. Emniyetin yanı sıra güvenlik bürokratları, savunma sanayi teşkilatı üyeleri ve ilgili kurumların üyeleri konferansı izledi. Konferansa yabancı istihbarat teşkilatlarının katılmadığı öğrenildi. MİT Müsteşarı Hakan Fidan, daha önce başında olduğu kurumda akademik çalışmalar yapılacağını açıklamıştı. Böylece MİT’te ilk akademik istihbarat toplantısı gerçekleştirilmiş oldu. HABERTÜRK


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.