Adnan Polat, hakim karşısına çıkıyor

Adnan Polat, hakim karşısına çıkıyor
Eski Galatasaray Spor Kulübü Başkanı Adnan Polat, kayıp 1 milyon davası ile ilgili duruşmaya katılmak üzere İstanbul Adliyesi'ne geldi.

Adnan Polat, Çağlayan'daki İstanbul Adliyesi'ne geldi. Hakkında 7 yıla kadar hapis istemiyle dava açılan Polat'ın ilk duruşması istanbul 40. Asliye Ceza Mahkemesi'nde görülecek. Polat, 'Hizmet nedeniyle güveni kötüye kullanmakla' suçlanıyor. 

CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.