Konya'da fabrika yangını  

Konya'da fabrika yangını  
Konya'nın Karatay ilçesinde ofis mobilyaları üreten fabrikada çıkan yangın kontrol altına alındı.

Kayacık Mahallesi, 3. Organize Sanayisi'ndeki fabrikanın sünger deposu olarak kullanılan bölümünde henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı.

Çalışanlar kısa sürede tahliye edildi. Ölen ya da yaralananın olmadığı yangında, dumandan etkilenen işçilere olay yerine gelen ambulanslardaki sağlık personelince müdahale edilirken, 17 işçi çeşitli hastanelere kaldırıldı.

Konya Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanı Cevdet İşbitirici, AA muhabirine yaptığı açıklamada, yangına Konya Büyükşehir Belediyesi, Konya 3. Ana Jet Üssü Komutanlığı ve 2. Organize Sanayisi'ne ait 42 itfaiye aracıyla müdahale edilerek, kontrol altına alındığını söyledi.

AA



HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.