Erzincan'da 14 kilo eroin ele geçirildi

Erzincan'da 14 kilo eroin ele geçirildi
Erzincan Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlar Şube Müdürlüğü(KOM) ekipleri şehirler arası yolcu otobüsü ile Van'dan İstanbul'a eroin sevk eden üç kişiyi yakaladı

Şüphelilerin bagajdaki çantalarında yapılan aramada 14 kilo eroin ele geçirildi.

Erzincan-Erzurum kara yolu üzerinde yol uygulaması yapan KOM ekipleri, şehirler arası yolcu otobüsünü durdurdu. Otobüsün bagaj kısmını kontrol eden ekipler, narkotik polis köpeği Rota'nın tepki vermesi üzerine aramalarını yoğunlaştırdı. Yapılan aramalarda çanta içerisinde 27 paket halinde 14 kilo eroin tesbit edildi. Eroini İstanbul'a götürmek isteyen E.A.(24), Y.Ş.(23) ile K.K.(20) gözaltına alındı.

Gözaltına alınan şahıslardan E.A.'nın daha önce de uyuşturucu kullanmaktan dolayı sabıkası olduğu öğrenildi. Üç kişi yapılan sorgularının ardından adliyeye sevk edildi.

CİHAN



HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.