Gayet verimli bir görüşme oldu

Gayet verimli bir görüşme oldu
Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ile CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu görüşmesinin gayet verimli geçtiğini söyledi.

Başbakan Erdoğan'ın CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu ile yaptığı görüşmeye katılan Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay, görüşmenin gayet verimli geçtiğini söyledi. Öte yandan AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Ömer Çelik'in, görüşmeye ilişkin bir açıklama yapacağı duyuruldu.





HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.