17 İşçi Dumandan Zehirlendi

17 İşçi Dumandan Zehirlendi
Konya'nın Karatay ilçesinde, mobilya fabrikasında yangın çıktı.

Yangın kontrol altına alındı ancak, 17 işçi dumandan zehirlendi. 

Kayacık Mahallesi'nde bir mobilya fabrikasında yangın çıktı.

Fabrikanın sünger deposu olarak kullanılan bölümünde çıkan yangın, kısa sürede büyüdü.

İtfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürülen yangında, büyük çapta maddi hasar meydana geldi.

Dumandan etkilenen 17 işçi hastaneye kaldırıldı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.