Başbakan Erdoğan, Çanakkale'ye gitti
Yayınlanma:
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, özel uçak ''Ana'' ile saat 11.00'da Çanakkale'ye gitti.
Başbakan Erdoğan'ı Esenboğa Havalimanı'ndan Ankara Emniyet Müdürü Zeki Çatalkaya ve öteki ilgililer uğurladı.
Erdoğan'la eşi Emine Erdoğan, kızı Sümeyye Erdoğan, Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer, Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu da Çanakkale'ye gitti.
Güncel
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.