Başbakan Erdoğan, Çanakkale'ye gitti

Başbakan Erdoğan, Çanakkale'ye gitti
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, özel uçak ''Ana'' ile saat 11.00'da Çanakkale'ye gitti.

Başbakan Erdoğan'ı Esenboğa Havalimanı'ndan Ankara Emniyet Müdürü Zeki Çatalkaya ve öteki ilgililer uğurladı.

Erdoğan'la eşi Emine Erdoğan, kızı Sümeyye Erdoğan, Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer, Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu da Çanakkale'ye gitti.

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.