Kıskançlık yüzünden eski eşini bıçakladı

Kıskançlık yüzünden eski eşini bıçakladı
Bursa'da bir kişi, cep telefonunda gördüğü mesaj nedeniyle kıskandığı eski eşini bıçakla yaraladı.

Olay, merkez Nilüfer ilçesi Konak Mahallesi Balat Sokak'ta meydana geldi. İddiaya göre boşandığı eşiyle aynı evde yaşayan A.D., eski karısının cep telefonunda tanımadığı bir kişinin mesajını gördü. Mesajın kimden geldiğini soran A.D. ile S.K. arasında kıskançlık yüzünden tartışma yaşandı. Çıkan tartışma sonucunda A.D., eski eşi S.K.'yi bıçakla hafif yaraladı. Evden sesler geldiğini duyan apartman sakinleri polise haber verdi. Olay yerine gelen polis, sağlık ekiplerine haber verdi. Sırtında sadece bıçak çiziği olduğu öğrenilen kadın, Çekirge Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındı. Zanlı polis ekipleri tarafından gözaltına alınırken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.