Serinlemek İsterken Canından Oldu
Yayınlanma:
Hatay'da arkadaşları ile gölete giren 15 yaşındaki çocuk boğuldu.
Hatay'da, serinlemek için gölete giren 15 yaşındaki bir öğrenci boğuldu.
Olay, Altınözü ilçesine bağlı Çetenli Köyü'nde meydana geldi.
Okul çıkışı arkadaşları ile birlikte serinlemek için gölete giren Ahmet Çapur boğuldu.
İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü'ne bağlı ekipler 15 yaşındaki çocuğun cansız bedenine bir saatlik çalışmanın ardından ulaştı.
Güncel
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.