Kayısı Çekirdeğindeki Siyanürden Zehirlendi

Kayısı Çekirdeğindeki Siyanürden Zehirlendi
Küçük Sıla, altın madeninden getirtilen siyanürün panzehiriyle hayata döndü.

Manisalı 2 yaşındaki Sıla Avcı, anneannesinin kırdığı kayısı çekirdeklerinden yemişti. 

Aniden rahatsızlanan küçük çocuk İzmir'deki Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne kaldırıldı.

Küçük Sıla'nın kayısı çekirdeği içindeki bir maddeninin mide asidiyle biraraya gelmesi sonucu açığa çıkan siyanürden zehirlendiği belirlendi.

Sıla'yı kurtarmak için İzmir'in Bergama ilçesindeki altın madeniyle irtibata geçen doktorlar, siyanürün panzehirini istedi.

Kısa sürede helikopterle hastaneye ulaştırılan panzehir sayesinde küçük çocuk hayata döndü.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.