Kemal Burkay başkan adaylığını açıkladı
Sevilay Yükselir’in kulislerde dolaşan dedikoduları hatırlatarak, aday olacak mısınız sorusuna yanıt veren Burkay, Hak-Par’ın Kasım başında kurultaya gideceğini söyledi ve ekledi. “Ben bir daha yöneticilik görevlerine soyunabileceğimi rüyamda görsem inanmazdım. 2003’te ayrıldıktan sonra, o konuda artık özgür olduğumu düşünmüştüm. Geldikten sonra, hatta gelmeden önce durum değişti. Bana belli görevler düştüğü kanısında vardım. İnsanların, arkadaşlarımın beklentileri var. Son olarak Hak-Par yöneticileri ile konuştum, dedim ki ben danışman olayım. Yönetici değil, danışman olayım. Hayır sen Hak-Par’a üye oldun, sen başkanlık yapacaksın dediler. Ben de peki dedim. Kongrede belirlenecek. Adayım, kongre beni uygun görürse tamam, uygun görmezse ona da tamam.”
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.