Kemal Burkay başkan adaylığını açıkladı

Kemal Burkay başkan adaylığını açıkladı
A Haber’de yayınlanan Sevilay Yükselir’in sunduğu %100 Siyaset programına konuk olan Kemal Burkay, Hak- Par Genel Başkanlığına aday olduğunu açıkladı.

Sevilay Yükselir’in kulislerde dolaşan dedikoduları hatırlatarak, aday olacak mısınız sorusuna yanıt veren Burkay, Hak-Par’ın Kasım başında kurultaya gideceğini söyledi ve ekledi. “Ben bir daha yöneticilik görevlerine soyunabileceğimi rüyamda görsem inanmazdım. 2003’te ayrıldıktan sonra, o konuda artık özgür olduğumu düşünmüştüm. Geldikten sonra, hatta gelmeden önce durum değişti. Bana belli görevler düştüğü kanısında vardım. İnsanların, arkadaşlarımın beklentileri var. Son olarak Hak-Par yöneticileri ile konuştum, dedim ki ben danışman olayım. Yönetici değil, danışman olayım. Hayır sen Hak-Par’a üye oldun, sen başkanlık yapacaksın dediler. Ben de peki dedim. Kongrede belirlenecek. Adayım, kongre beni uygun görürse tamam, uygun görmezse ona da tamam.”

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.