Osmaniye'de 193 bin paket kaçak sigara elegeçirildi

Osmaniye'de 193 bin paket kaçak sigara elegeçirildi
Osmaniye'de yapılan operasyonda 193 bin 470 paket kaçak sigara elegeçirildi.

Konuyla ilgili 5 kişi göz altına alındı.

Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, doğu ve güneydoğu illerinden temin edilen yüklü miktarda gümrük kaçağı sigaraların, Osmaniye güzergahı kullanılarak pazarlanmak üzere batıdaki illere götürüleceği bilgisine ulaştı.

Bunu üzerine yapılan araştırmalarda kaçak sigara sevkiyatında kullanılan 35 KMZ 76 plakalı kamyonet, 42 TB 286 plakalı kamyon ve 06 PPM 48 plakalı TIR Tarsus-Adana-Gaziantep Otoyolu ve Güney Çevre Yolu'nda durduruldu.

Araçlarda yapılan aramalarda 193 bin 470 paket değişik markalarda gümrük kaçağı sigara elegeçirildi, açlara el konuldu.

Gözaltına alınan Mahmut S. (33), Muharrem G. (61), Mehmet E. (53), Ayhan A.( 30) ve Ahmet Y. (19) emniyetteki işlemlerinin ardından sevk edildikleri mahkemece tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı.

CİHAN

 

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.