Suriye Milli Konseyi başkanlığına Abdülbasit Seyda getiriliyor

Suriye Milli Konseyi başkanlığına Abdülbasit Seyda getiriliyor
Suriye Milli Konseyi yönetim kurulunun, İstanbul'da yaptığı toplantıda Kürt asıllı Abdülbasit Seyda'nın başkanlığa getirilmesi konusunda büyük ölçüde mutabakat sağlandığı öğrenildi.

Suriye'nin Kamışlı bölgesinde doğan insan hakları savuncusu Seyda, İsveç'te yaşıyor. Seyda, Milli Konsey'in gerçekten Suriye halkını temsil edecek yapıya kavuşturulması için çalışacağını söyledi.

Konseyin önceki başkanı Burhan Galyun, konsey içerisinden gelen eleştiriler üzerine istifa etmişti. CİHAN





HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.