''KKTC ithalatta Türkiye'ye öncelik veriyor''
Yayınlanma:
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC) Maliye Bakanı Ersin Tatar, Eskişehir'de çeşitli kurum ve kuruluşları ziyaret etti.
Önce Vali Kadir Koçdemir, Büyükşehir Baelediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen'i ziyaret eden Bakan Tatar, Eskişehir Ticaret Odası (ETO)'nda düzenlenen 'Eskişehir-KKTC Ticari İlişkiler Çalışma Toplantısı'na katıldı. Bakan Tatar, daha sonra Eskişehir Girişimci Sanayileri ve İşadamları Derneği (EGSİAD)'ni ziyaret etti. EGSİAD yönetimi ile yemekte buluşan Bakan Tatar, KKTC'nin ithalatta öncelikli olarak Türkiye'yi tercih ettiğini söyledi. Tatar, bu sebeple KKTC'nin büyümesinin en çok Türkiye'ye yarayacağını kaydetti.
EGSİAD Yönetim Kurulu Başkanı Erdoğan Ercan, ziyaret sonunda Tatar'a teşekkürlerini sunarak plaket takdim etti.
CİHAN
Güncel
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.